Kom och vissla med mig.

I fredags var det dags att fira linns student :) Tyckte så synd om alla studenter som fick springa ut i total spöregn, usch! Men på kvällen blev det desto bättre, solsken och blå himmel :) Hade en riktigt bra kväll och jag tror linnsan också hade det, vilket är huvudsaken :)

Igår blev det pizza, godis, massvis med cola och grillat på kvällen med berg och sandra :) precis så som en bakisdag ska vara.

Idag är det dags att kötta på gymmet, kommer gå sjukt trött.. men måste börja någon gång :p Till veckan börjar jag mitt sommarschema på tranan och standard varje år är att jag jobbar midsommar, så det får bli en nykter midsommar i år igen. Men cash is king? Känner att detta är sista sommaren jag gör på tranan, vill testa på något nytt snart.. Liksom komma bort ifrån hagfors :p det kommer alltid finnas kvar och det är nu eller aldrig som man ska lämna denna lilla håla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0