And you let her go.

Är inte speciellt aktiv på bloggfronten, så vad har hänt sen sist?
 
Jag har jobbat en del, haft tjugo-årskalas där jag fick massa fina presenter..
jag har världens bästa och finaste vänner v synd bara att kvällen skulle sluta i kaos,
men om man bortser från det hade jag en sjukt rolig kväll och jag tror alla andra också
hade det :) Har börjat med träningen (igen) och nu jävlar ska jag hålla i detta!
Blir alltid att jag har uppehåll flera veckor efter en utgång, men nu är det slut på det.
Har även hunnit med frukost-mys med emma som lämnade mig för att spendera
tre månader i sälen :( var jobbigt att behöva säga hejdå! Men förhoppningsvis kommer
hon hem på rallyt och så kanske vi flickor tar oss en tripp framöver o hälsar på henne ;)
 
Under helgen har kollat på innebandy med sandra.. var en riktigt spännaden match,
sånt gillar jag :) resten av min helg bestod av jobbjobbjobb!
 
Idag har jag vart ledig, så gick till styrkan förut där jag och min blekfisa kropp besökte
solariumet innan jag plågade överkroppen lite. Jag och sandra var o hälsade på sofi nu
på kvällskvisten där även anna var :) Idag kommer även josse heeem efter en vecka i
egypten, som jag har saknat min vän!
 
Ja det var väl allt för mig, får se hur lång tid det tar tills nästa gång jag skriver här ;)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0