Just like a papercut.

Helgen är över och jag har jobbat torsdag-söndag, tredje helgen på
rad som jag har jobbat. Ger mig själv en klapp på axeln för det ;p
 
Trots att jag har jobbat hela helgen, har jag gjort massa annat också :)
 
fredag: jobbade sju-ett, var ute på en promenad med mamma o bosse
innan jag och marie åkte till hagforspizzan för lite käk. Åkte hem till mig
när vi hade ätit, lite senare kom även josse :)
 
lördag: jobbade sju-tre. Skyndade mig hem för att byta om, innan jag gick
till mamma för att fira henne på sin fyrtioåtta-årsdag :) Jag bjöd både på mat
och efterrätt, så snäll är jag! På kvällen blev jag med josse och erik när de skulle
äta på milano, där vi träffade tony o jonas :) så vi hängde med hem till tony och kikade
på film!
 
söndag: vaknade runt tolv-tiden.. Tog mig en promenad runt abbetorp innan
jobbet väntade halv fem-halv tio.
 
 
Idag verkar det bli en fin höstdag med strålande sol, så ska höra med min vän
josse om hon vill med ut på en promenad :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0