I wrote this song.

Jobbar-helgen är över vilket innebär att jag är ledig imorgon :D
jag riktigt njuter av tanken.. fram tills jag blir rastlös och uttråkad,
då saknar jag jobbet mer än någonsin! brukar orka stå ut högst två
dagar hemma (y)
 
Åkte till Denise idag klockan tio så hon fick färga bort min fula utväxt,
blev lika nöjd som vanligt :) tack igen vännen. När jag var klar åkte jag till
färgaffären och köpte färg till köket (nu ska det hända saker) innan jag
började jobba halv fem-halv tio.. Ställde mig på vågen häromdagen vilket fick
mig att inse min kärlek till maten, så därför tog jag mig en springtur efter jag
hade slutat förut. Dags för förändring!
 
 
Imorgon är det dags för träning igen innan det blir kalas för morfar som har
fyllt sjuttiofem år. GODNATT!
 
 

Kommentarer
Postat av: DS

HAHAHHA, denna kväll Emma var vi bra på gasen ;) snygg "lapp" vi fått till också :)
<3

2012-09-07 @ 09:52:19
URL: http://denisesjostrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0