Never gonna know, if you never even try.

Tjena! Nu var det några dagar sen jag skrev här, men det har inte hänt
speciellt mycket.. har mest jobbat de senaste dagarna och tränat vilket
gav mig världens träningsvärk i benen, men jag gillar den känslan ;p
 
Igår gjorde jag något som jag har tänkt på i fleeeera år, men som aldrig ha
blivit av! Jag åkte till filipstad och fick lite bläck på kroppen ;) är supernöjd
med resultatet, kunde inte ha blivit bättre. Påväg hem var det plattan i mattan,
lämna bilen och sedan laga mat innan det var dags för jobbet fyra-halv tio..
 
Till helgen väntar tjugoårskalas och jag tror på en riktigt bra kväll :D alla vänner
är samlade på ett och samma ställe, så det kan inte annat än bli bra.
 
Dags att byta om till träningskläder, en promenad eller styrkan återstår att
se. Idag är det ett år sen Izor försvann ifrån oss, usch vad jag saknar honom! v
 
 
NÖJD! Tre svalor som symboliserar pappa, mamma och jimmy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0