Angels on the moon.

Tänkte testa att mobilblogga för första gången, bara för att jag kan det nu ;) Idag hade jag tid kl elva för sista twinrix-sprutan, vaknade kvart i tolv i panik och förbannad på mobilen som inte hade väckt mig.. Men det visade sig att det var mitt eget fel, hade ställt in alarmet på fel dag (y) blir så imponerad på mig själv.

Men världens bästa mamma fixar allt, så fick en ny tid redan idag kl två,. Cyklade hemifrån tio i och jag har nog aldrig trampat så mycket i hela mitt liv, kände mig lite som Usain Bolt fast på cykel! Jag hann i tid iallafall så nu är alla tre sprutorna tagna, skönt.

Nu ska jag få lite mat i magen innan det blir träning, funderar på en springtur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0