Jag släckte din eld som jag vann.

Haha, såg nu att jag inte är sådär jättebra på att mobil blogga xD
Bilderna satt ihop och vissa var större än andra, men eftersom jag inte
är särskilt van iphone-världen än är det inte så lätt för lilla mig ;D
men det kommer bli bättre med tiden folket.. förhoppningsvis!
 
Idag har jag vart ledig, så passade på att träna förut eftersom jag inte vet om
jag kommer hinna det under helgen när jag ska jobba :p Så idag fick det bli tjugo
minuter kondition innan jag plågade överkroppen! Körde verkligen skiten ur mig,
var helt slut efteråt.. men jag älskar`t :)
 
Imorgon är det dags att besöka tranan igen, och jag startar denna helg med ett
halv ett-halv tio pass.. Wiihoo, mitt favoritpass eller inte!!!
 
 
I know I only have myself to blame, I can try but I still can't make you mine.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0