Jag kunde inte bry mig mindre.

Gör en liten uppdatering här i brist på annat och i väntan på fråga olle ;)

Idag har jag jobbat sju-ett (gör jag något annat?) skulle egentligen ha vart ledig, men med mitt samvete kunde jag inte säga nej.. Sen hade jag inget bättre för mig, så varför inte tjäna lite extra med pengar istället ;p När jag kom blev det ett powenap innan jag åkte iväg på träning.. Var hur trööött som helst, men jag tog mina ben och cyklade till styrkan för ett konditions-pass på fyrtiofem minuter (y)

Nu sitter jag här nyduschad i soffan och tackar mig själv för att jag drog iväg o tränade förut. Mår så himla gott i kroppen nu :) sådär härligt trött!

Är inne och kollar på bilar och jag måste erkänna att jag är sååå sugen på att köpa mig en! Men eftersom jag är snålast i kommun kommer det nog inte bli en bil än på ett tag om jag känner mig rätt ;) haha..

Favorit kvällsmaten för tillfället. Hårt bröd med keso, gurka och örtsalt (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0