Good life.

Vi åkte som sagt till ullared i torsdags och jag säger bara en sak: aldrig mer ullared när det är höstlov.. Så sjukt mycket folk, kom knappt fram! Men jag/vi fick det mesta iallafall och tusenlapparna bara flög iväg ;p
Hade en superbra resa som bjöd på mycket skratt :) tack för det, var behövligt!

I lördags blev det utgång och vem fixar inte världens förfest så halva hagfors får komma? Jo jag såklart (y) har sagt det förut och jag säger det igen för sista gången; aldrig mer styra förfest!! Är trött på att städa bort tomma ölburkar och vinflaskor när jag är bakfull, haha.. Men jag hade en bra kväll :) om man bortser från mitt dåliga humör i parken.

I torsdags ringde chefen och frågade om jag ville gå på en heltids rad i två veckor framöver, självklart svarade jag :) så idag gjorde jag mitt första pass på schemat och som det ser ut nu kommer det bli mer än två veckor :D happy girl!

Var och tränade med josse förut, körde fyrtio minuter intensiv kondition och jag flög fram på moln typ.. skönt att det gick så lätt efter helgens kalas :) trodde jag aldrig det skulle göra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0