Orden har du fått, men sorgen den är min.

herregud vilken dryg dag det var igår! Vaknade först vid åtta tiden, men kände
inte för att gå upp då så somnade om och gick upp vid halv elva istället..
Kollade big brother i repris, var till tur&retur med jessica, hälsade på moster i
hennes nya lya, tvättade bilen på insidan och sedan stressade jag iväg till mamma
för att hinna träffa broder innan han skulle åka till torsby! Hann träffa honom högst
en minut, för sedan skulle han iväg (y) men en minut var väl inte så dåligt ändå? ;p
Allt detta hade jag hunnit under dagen och klockan var BARA halv sex :o

Just ja, hann även att hälsa på hanna o tomas på kvällen ;) Trevligt att träffa dem
igen, det händer liksom inte alltför ofta trots att vi bor ca femtio meter ifrån varandra.
Vi kollade big brother innan jag gick hem till mig och min säng! :)


Idag har jag jobbat sju-elva. När jag kom hem lagade jag världens godaste
kasslergryta till lunch, gordon ramsay ligger illa till ;) Åkte sedan till vågbacken
och sprang tre-och en halv km. Körde även magen efteråt!
Nu sitter jag här nyduschad i soffan, så nu är det dags att fixa kaffe! :D

Dagens goda lunch




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0