Because we're much better all together.

då var helgen över och marknaden likaså. Har haft en superbra helg,
den bästa på länge faktiskt. mitt hjärta har även blivit flera kilo lättare! :)
Vet dock inte om jag fick höra sanningen, det märks..

fredag: marknaden med mamma och katarina. Blev chockad över att
det var så mycket folk ute, men kul att folket hittade ut när det äntligen
händer något :) Köpte mig godisremar (såklart) och ett linne :o vad blire?!
På kvällen drog jag till sara o blev nyktert sällskap när de andra drack :)
åkte även en sväng till jessica som hade födelsedagskalas innan vi drog
vidare till walther där det var massa folk..

lördag: jobbade sju-ett som annars brukar vara ett fint pass att jobba, men
just då var jag lika trött som en död sill. Hade sovit max tre timmar under natten,
pigg tjej (y) Kom hem och tog ett powernap innan det var dags att göra sig
iordning för utgång och karnevalståget. En lyckad förfest med mina vänner,
blev även ett lyckad kväll i parken. tack alla! v

söndag: mådde helt ok när jag vaknade klockan tolv,. duschade och somnade
om igen. Vaknade till strålande sol, så jag o josse stekte på balkongen innan vi
cyklade hem till henne för att kolla big brother.

idag har jag jobbat sju-tre.. strålande sol idag också så jag har mest hängt på
balkongen. Nu hoppas jag verkligen sommaren är påväg, är liksom inte en dag
förtidigt! Fick med mig marie på en powerwalk runt hagfors förut, skönt att gå i
kvällssolen o prata ur sig :)



Lördag i bilder





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0