Jag står på toppen och jag tittar ner.

Igår var det full fart hela dagen. Vaknade tio i sju av att tranan ringde och
frågade om jag kunde jobba dagen istället. Ja tack sa jag och sprang upp ur
sängen.. Under dagen berättade chefen för mig att jag hade kommit in på
psykiatrikursen som började klockan ett, så nu är jag back on school och det
känns faktiskt riktigt bra :)

När kursen var slut klockan fyra åkte jag hem o åt mat innan jag tvingade iväg mig
på träning trots den dumma huvudvärken. Linn blev med mig hem efter träningen för
att stanna över natten :) trevligt!

Har precis beställt mig lite kläder vilket inte var nödvändigt, men jag tyckte själv att
jag var värd nya kläder nu. Har dock lite ångest att det blev så dyrt, men vad gör det
om hundra år? ;p

Var och köpte mig nya gå/springskor idag :) 748kr istället för 1495kr kallar jag fynd!
Primären blir imorgon, har tänkt ta mig en långpromenad då innan jobbet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0