I'm not gonna need you if I fall.

Hallå! söndagkväll och snart är även denna helg över som inte har vart
så speciellt händelserik förutom jobb,. typ! Skulle ha vart ledig i fredags,
men i brist på folk och ingen annan som kunde jobba fick jag ställa upp
för laget!

Ett av mina nyårslöften var att ta vara på min familj, släkt och vänner men än
så länge har jag inte haft tid till det.. De som har stått mig allra närmast är så
himla långt bort nu känns det som. Kan någon bara stanna tiden för ett tag, vill
börja hinna andas och kunna spendera dagarna med mina närmaste.
Ibland hatar jag vuxenlivet!

Imorgon jobbar jag fyra-nio och när jag har slutat blir linn med mig hem och sover
över :) Haha börjar bli till en standard nu varje måndag ;p
Nu ska jag göra mig redo för kvällen och sedan kolla på big brother, sjukt vad beroende
man blir av det.

Balkonghäng med linn i torsdags. Åh vad jag älskar att våren är påväg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0