Förlåt för att jag aldrig någonsin sa förlåt.

Nu börjar det pirra i magen för första gången faktiskt ;) Åker redan
till karlstad imorgonkväll och besöker frida en stund innan hon skjutsar mig
och mamma till bussen som tar oss till arlanda!

Härligt att besöka värmen igen, även fast det börjar bli varmt här hemma :)
åh vad jag är kär i våren. Kan nog vara den bästa årstiden med massa fågelkvitter,
grillpremiären, ljusare dagar och ett gladare humör :D Sen är det inte långt
kvar innan alla uteserveringar öppnar heller, underbart!

Snart dags att besöka sängen. upp tidigt till morgonen för att fixa med banken,
packa det sista, träna med josse och bädda rent i sängen så jag kommer hem till
en nybäddad säng ;) Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0