The little things hurt so much.

Nu var det några dagar sen jag skrev här sist, men har liksom inte
riktigt haft tid.. tänkte iallafall sammanfatta de senaste dagarna! Roligt
sen att gå tillbaka och läsa :)

onsdag: ledig från jobbet! På kvällen var det dags för sjögrändsloppet och
jag sprang hela loppet vilket var mitt mål :) tiden var skitsamma..
Klockan tolv på natten tog jag, mamma och carro bussen till ullared.

torsdag: jag och carro sov hela vägen till ullared, så resan dit gick hur bra
som helst ;p Shoppade en hel del första dagen, och eftersom jag aldrig har
varit till ullared tidigare var jag som ett barn på nytt när vi gick till inrednings-
avdelningen :D Vid tre-tiden åkte vi till campingen där vi även spenderade
resten av kvällen, vi alla var så sjukt trötta..

fredag: gick upp vid åtta. käkade frukost och städade vår lilla stuga innan det
var dags för shopping igen ;) Skulle typ inte köpa något dag två, eftersom jag
köpte det mesta dagen innan.. men summan blev ändå över tusen spänn när jag
kom fram till kassan, haha. Kom hem ca nio på kvällen.

lördag: jobbade sju-tre. åt mat hemma hos mamma innan det var dags att göra
sig iordning för personalfest.. Var absolut inte på partyhumör, så drack bara en
cider och åkte hem med josse redan vid tolv! tråkigt att jag var så opepp för våra
personalfester är riktigt roliga :)

Nu: dags att plugga psykiatri och fylla på kaffekoppen innan jag ska iväg o göra
ett jobbpass (y)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0