Never run out of ways to blow my mind.

Har haft fullt upp de senaste dagarna, så därför har bloggen blivit
lite bortglömd.. Har iallafall haft en fantastiskt bra helg! :D

fredag: var det dags att fira sara som äntligen hade tagit studenten!
Hade en riktigt bra och rolig kväll som bjöd på massa god mat o dryck,
sång, skratt, musik, presenter,. men det bästa med hela kvällen var att alla
vänner var på ett&samma ställe.. kunde inte ha blivit bättre! :)

lördag: sandra ringde och väckte mig kvart över två (y) var bara att gå
upp och göra sig iordning för lisas tjugoårskalas. Återigen hade jag en bra
kväll med mina vänner :) synd att partyhumöret inte var på topp, var riktigt
trött.

söndag: avslutade min braiigaa helg med ett kvällspass på tranan, men
kvällen gick ganska fort som tur var.

Idag är jag ledig och självklart har jag fått ont i halsen o huvudet. Lagomt bra
att bli sjuk nu när jag börjar mitt sommarschema imorgon. Nu ska jag ta mig
en panodil och hoppas på mirakel som björn ranelid också skulle ha sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0