MIDSOMMAR 2012.

Återigen har en värdelös midsommar passerat.. Midsommarafton
bjöd på god mat och jordgubbar hemma hos mamma innan jag åkte
till josse där jag, emma o josse spenderade hela kvällen haha! Eftersom
jag inte mådde särskilt bra, plus att jag skulle upp och jobba dagen efter
blev det helnyktert för min del.

Midsommar har aldrig varit något speciellt för mig (förutom när jag var liten
då jag älskade att dansa kring stången), så därför kvittar det hur jag firar
denna högtid. Men jag kan inte sluta bli lite avunsjuk på alla som gör
midsommar till något minnesvärt och fint varje år.. Därför ska jag försöka
planera nästa midsommar lite bättre, för jag vill också få fina minnen att blicka
tillbaka på! :)


Annars har jag spenderat mina senaste dagar på jobbet, och imorgon är det
dags igen sju-fyra (y) Har mått bättre av min förkylning både igår o idag men
nu börjar jag få ont i halsen igen.. gaaah får damp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0