Heart and soul.

Godkväll! kan börja detta inlägg med att jag fick min soffa igår :D
lycklig och grymt nöjd är jag för det! Skönt att äntligen ha en färg som
jag gillar och som jag även har valt själv..
Nu är det bara nya tapeter som ska upp på väggarna i tv-rummet (struntade i
att slipa o lacka golvet, får bli längre fram istället) så är allt perfekt sen!
Haha förstår inte hur jag orkar med mig själv ibland alltså, blir ju aldrig nöjd ;)

Idag har jag jobbat sju-fyra, lagat hemmagjord hamburgare, kollat in josses
nya place och träffat fredrik, sabina och sötaste bonnie som har kommit hem
på besök! :) Lilltjejen har blivit riktigt stor.

Imorgon är det dags för jobbet igen sju-fyra med söffipröpp, tycker det är kul
när jänta hälsar på oss i gruppen :) blir mycket skratt under dagen då.
Nu ska jag snyta ut denna förbannade snoren som endast finns i en näsborre -.-
finns det något som är mer irriterande?!

Nya soffan! dock måste ett nytt tv-bord inskaffas, lite trångt.


Så goo, ville bara ta med henne hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0