Allting börjar om.

Haha, som vanligt går det flera dagar mellan varje inlägg jag skriver
här. men det blir väl lätt så när man spenderar dagarna med sina
underbara vänner och njuter av livet? :) för det är precis vad jag gör!

Helgen har bjudit på jobb (kunde fetglömma att jag var tre-ledig),
kvalitetstid med min saknade vän denise som även gjorde mig fin i håret,
god mat på brygga med josse o sandra, spontan utgång som blev en lyckad
kväll, efterfest till fem på morgonen, vaket tillstånd över tjugofyra timmar,
för lite sömn och bakishäng med mina grannar. Ett stort TACK för en grym helg.


Igår inledde jag min andra och sista period på sommarschemat, så nu kan
man säga att det bara är fyra veckor kvar innan sommaren är över.. typ!
Helt sjukt vad fort allt har gått, jag vill inte :(

Jag och min vän i lördags v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0