Hälsa ditt hjärta att allt är slut.

Hallå! igår var det sleepover hemma hos mig tillsammans med linn :)
och precis som förra måndagen var vi lika trött nu som då, eftersom båda
två hade haft träning innan ;p Så det blev mest chill framför tv:n..

Idag gick vi upp halv elva och jag helt döööd när klockan ringde, trots att jag
hade sovit över tio timmar. Sliten? bara förnamnet. Men tillslut fick linn upp mig
och då fixade vi till världens godaste frukost :) Åh vad jag älskar lediga dagar när
man kan njuta av frukosten riktigt länge utan att behöva stressa!

Jag och mamma var upp till sjukhuset förut för att vaccinera oss, och jag som
har sagt att det typ inte känns något, ångrade mig rätt snabbt efter jag hade fått
sprutan. Bara två sprutor kvar nu (y) Dags att hoppa in i duschen efter träningspasset
tillsammans med josse, sen blir det mys med joacim :) PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0