Wipe your eyes and put up your head.

Fick ett samtal av joacim i tisdags på alla <3-ansdag att han hade bokat
hotell åt oss i stockholm, så tidigt till morgonen åker vi dit o bara njuter av
att slippa se hagfors för ett tag :) ska bli så mysigt!

Idag har jag vart ledig, men har faktiskt två dagar kvar av min ledighet ;)
Var till janssons möbler idag o kika på soffa. Vill ha en ny nu-nu-nu-nu, gillar
inte denna alls.. hård o ful (n) Fastnade för en soffa, modellen var helt rätt men
färgen var inte i min smak och det skulle bli mycket dyrare att få den i ljusgrått,
typiskt. Får åka till karlstad istället när det blir aktuellt :)

Ikväll är det jag som står för maten och efterrätten, så bäst att börja nu innan
mannen kommer ;p PUSS&HEJ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0