Piece of my heart.

Idag är det exakt en månad kvar tills jag och mamma sitter på planet
till egypten :D åh vad jag längtar, ska bli så underbart. Hoppas vi får
fint väder, vi åker ju ändå till afrika och då ska jag fan ha sol också! ;)

Idag har jag vart ledig, så fick sovsällskap inatt av linn :) alltid lika trevligt
att ha den bruden på besök..  Ska strax göra mig iordning och dra iväg på combat
med josse, har inte tagit tag i träningen efter rallyt eftersom som jag har jobbat
en hel del., men nu är jag på gång igen.

Var på bokrea igår :) fick en farmorvarning av linn och hon kanske har rätt, haha.
Köpte ifall dessa två böcker som kostade trettionio kronor styck, det kallar jag fynd.

Älskar självbiografiska böcker!


Kommentarer
Postat av: Linnea Eklund

åh emma, det är mina favorit böcker! bra val :)

2012-02-23 @ 19:05:29
Postat av: emmis

Ja jag har hört många som tycker de är bra, så hoppas jag också tycker det :) Men de verkar riktigt bra!

2012-02-24 @ 12:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0