Just stay strong.

Nu är det över en vecka sen jag skrev här, så vad har hänt sen sist då?
Jag har storstädat lägenheten och plockat fram julen, agerat chaufför, 
hälsat på matilda där även söffi och linda var :) vart till karlstad och firat
broder som har fyllt tjugofem år och så har jag även hunnit med ett kalas
med mina vänner :) Tackar alla för en grym helg!
 
Igår blev det en klassik bakisdag med pizza och två liter cola (y) skippade
skyltsöndagen.. var ju så jäkla kallt ute, så stannade hemma och kollade på
julkalendern istället :)
 
Idag har jag inte gjort speciellt mycket.. var iväg och tränade förut, gick inte
speciellt lätt efter helgen men jag kämpade mig igenom passet! Herregud vad
jag saknar att ha en bil nu, minus tjugo grader är inte ok :( Fick typ springa till
mamma och ica förut för att inte frysa ihjäl. Brrr!
Känns sådär att börja sju till morgonen och veta att man är tvungen att gå....
 
Bjuder på lite bilder som får avsluta detta inlägg :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0