The way we see the world.

Hallå! positiva-emma är i farten och skriver.. eller?
Nä seriöst så känner jag att detta kommer bli en riktig skitdag,.
humöret är inte på topp och att vädret suger gör inte allt bättre direkt! blää.
Om jag tänker efter har de senaste dagarna varit skit, vet inte vart
glädjen finns riktigt.. Höstdepression? kan ligga något i det.

Men till helgen får det inte vara några sura miner, för då är det
Eldfesten som gäller :D hur länge har jag taggat inför denna helgen
egentligen? ;) haha. Tippar på en grym helg med mina vänner och
nu är även sara, marie o soffan på hemmaplan igen. Kan inte annat än
bli bra :D

Imorgon väntar delad tur på jobbet, så nu är det slut på ledigheten.
Men inte gråter jag för det, blir så grymt rastlös när jag inte jobbar..
Hemmafru är inget framtidsyrke för mig ;p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0