All I need is one last chance.

Har inte varit speciellt aktiv med bloggandet under denna sommaren,
men lusten finns liksom inte där.. Väldigt synd tycker jag eftersom det
är så himla kul att gå tillbaka och läsa om några år :)

De senaste två dagarna har verkligen varit härliga med solsken ända tills
mörkret har lagt sig. Det är såna dagar man älskar svergie och njuter lite
extra av tillvaron! Synd bara att detta fina vädret ska komma nu när hösten
snart är här, men det kan vara kul att det är tvärtom ibland.. eller?!

Igår spenderade jag hela dagen i solen och som vanligt blev jag en kräfta i
ansiktet, så fint så (y) På kvällen satt jag och linn på balkongen. Vi tände ljus,
drack lite alkohol, spelade musik och bara njöt av en underbar kväll :)
svensk sommar när den är som allra bäst!

Imorgon väntar jobbet efter två dagars ledighet, så nu blire kvällskäk innan
jag intar sängläge :)





Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan! Vore jätteroligt om du skulle vilja vara med i tävlingen, veckans blogg.:)



http://tomson.blogg.se/2012/august/bli-veckans-bloggare.html

Om du inte gillar sån här reklam, kan du bara ignorera det.

2012-08-17 @ 19:21:38
URL: http://tomson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0