You don't even know who I am.

Sitter förtillfället i soffan och väntar på att kaffet ska bli klart, samtidigt
som jag även väntar på att färgen ska torka! Målar nämligen garderobsdörrarna
som ska bli vita så småningom :) Hatar verkligen att måla, så grymt tråkigt och
drygt. Tänk om det kunde räcka att bara måla en gång.. målare är verkligen inget
framtidsyrke för mig!

Igår åkte broder o ida till jamacia för att stanna i två veckor, är absolut inge avundsjuk!
Gud vad skönt att besöka värmen igen, istället för sverige som har förvandlats till ett
vinterland :( jag som trodde våren var påväg.. Hoppas iallafall de får en superbra resa,
det är de värda :)

Undrar hur länge min förkylning har tänkt beöska mig? får panik när jag inte får träna.
Ett tips till mig själv är att ta det lugnt några dagar så försvinner nog skiten, men har
jag ingen feber så jobbar jag mer än gärna vilket kanske är dumt :p

Nog tjat och gnäll från mig, dags att återgå till färgburken och måla för andra gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0