I thought I might get one more chance.

Hallå! hemma från egypten och vi har haft en superbra resa :) förstår inte
varför alla är så negativ mot just det landet. Bra mat, vänligt o trevligt folk
(som blev too much ibland, men de vill bara väl) och ett underbart hav!
Det var verkligen som att stoppa huvudet i ett akvarium :)
Jag tycker alla borde besöka egypten som inte har gjort det än. Jag ska
absolut dit igen! :D

Kändes riktigt deprimerande att se hagfors igen när vi kom hem i söndags, och
som att det inte var nog kom det även SNÖ! Vart tog våren vägen?
Som tur var försvann det lika fort som det kom :) men det är fortfarande riktigt kallt
i luften..

Idag tog jag årets första springtur och jag skäms för min dåliga kondition, herregud!
Det är nu jag blir förbannad på mig själv att jag slutade med mina springturer som
gick hur lätt som helst! Nä dags att ta upp karriären igen.
Har precis gjort klar psykiatrin uppgiften, har bara en fråga kvar som jag inte hittar i
boken eller på nätet. Får höra med de andra :p Jag spyr på ordet redogör, och jag
såg nu att den andra uppgiften innehåller lika många redogör som den första (y)

Nä dags att bli lite insatt i hockeyn :) ser dock mörkt ut för färjestad.

Ta mig tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0