Far hellre framåt mot min vilja än jag vänder.

söndag och strålande sol idag, kanske är våren äntligen påväg? :) hoppas!
Idag har jag jobbat sju-halv två, vilket betyder att jag har jobbat hela veckan
lång och vart ledig endast en dag. Så imorgon ska jag sova lääänge eftersom
vi är lediga från psykiatrikursen, tråkigt ;p

Carro, emma och millan kom på besök förut efter jag hade slutat :) kafferep på
balkongen med solen i ögonen var inte helt fel.. Satt kvar på balkongen och solade
när de gick, så fick faktiskt lite färg :) underbart!

Ska skriva till marie och höra om hon vill med ut på en långpromenad, annars går
jag själv. Dags att röra lite på fläsket :p

Idag fyller även världens bästa frida tjugoett år, ett stort grattis vännen :)

Kommentarer
Postat av: Frida.

Tack vännen! Tur att jag inte alls var glansig i ansket!

2012-04-29 @ 19:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0