See how I'll leave with every piece of you.

Har jobbat hela helgen som gått, förutom fredag då jag och joacim åkte
till karlstad för att besök jysk och hämta min säng och sedan till stuvbutiken
eftersom min fondtapet till sovrummet hade kommit! :) Sen gick vi in på
den ena affären efter den andra, så det blev en hel dag i karlstad.

igår målade jag det sista i vardagsrummet så nu är (måste) det vara klart!
Mamma började tapetsera sovrummet idag, det börjar ta sig ;)

Nu ska jag ta mig något att äta, har varit hungrig alldelse för länge nu.
Åh, vad jag hatar när det inte finns något gott hemma att äta. sånt riktigt stör mig!
Förresten.. herregud vad folk är skrattretande! Synd att vissa inte kan gå vidare
i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0