Live each moment like your last.

Är inne i ett lyckorus för tillfället. allt känns lite för bra ibland, om man
bortser från att vi tog bort izor för exakt en vecka sen och att jag saknar
honom varje dag!

Igår var mamma och jimmy till stockholm och hämtade hem soffan och tv:n,
så under veckan kan jag äntligen få flytta in :D tänkte lägga upp före- och efter
bilder på mitt nya place, men vill få det i ordning lite grann innan det kommer upp
några bilder ;p

Idag har jag jobbat elva timmar, så det blev en lååång dag på jobbet. Men hade
rast i tre timmar, så då tog jag mig en promenad på fyrtiofem minuter. Har blivit
dåligt med träning de senaste veckorna, men antar att det blir så när man är
timvikare.. Imorgon blir det iallafall ett träningpass eftersom jag jobbar dagen då :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0