Med ena foten utanför.

Nu var det några dagar sen jag skrev här, men jag har varken haft tid
eller lust. men nu så :)

Tänkte skriva kortfattat om de senaste dagarna, tycker det är så roligt att
läsa sen när jag blickar tillbaka :)

fredag:
jobbade mellan tolv-nio. kommer inte ihåg vad jag gjorde mer :s
inget speciellt antar jag.

lördag: jobbade delad tur, när jag slutade först vid elva drog jag iväg till
styrkan där det fick bli ett konditionspass. Började tillbaka vid fyra igen och
när jag slutade för dagen klockan nio drog jag till brygga där joacim, hanna,
tomas, frank, julia och albin väntade :) Vi käkade mary's burgare och drack
gott (iallafall jag och joacim) när vi var mätta och belåtna gick vi hem till hanna
och tomas där vi kikade på film, minns inte nu vad den hette. men den var
bra, lite komplicerad för min hjärna bara ;p

söndag: var ledig, så tog mig en välbehövd sovmorgon! Drog iväg på träning
och körde styrka, innan det fick bli mys med mannen och god mat. Hemmagjord
pizza med blåbärspaj och vaniljvisp till efterrätt fixade jag ihop :) mums.

måndag: jobba stod på schemat igen, denna gång mellan sju-fyra. På kvällen
kom josse hit :) vi snackade, kollade på totalt blackout och åt. När hon åkte hem
vid elva-tiden däckade jag i sängen!

idag har jag hälsat på mormor, lagat en korvgryta som inte blev särskilt god och
sprungit fem halvjobbiga km i vågbacken. Just nu sitter jag nyduschad vid köksbordet
och dricker hallonsmoothie :) En mixer var perfekt att önska sig i studentpresent!
Imorgon börjar jag mitt schema inför sommaren. skönt att jag börjar med en mjukstart,
jobbar fyra-nio (y) sånt gillar jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0