Someday soon we'll all be just fine.

Jahaa.. vad har hänt sen sist då? Jag var har vart ledig tre dagar som bjöd på
regn och moln. När jag började jobba i tisdags tittade såklart solen och det fina
vädret fram som varade i tre dagar, typiskt att jag jobbade alla tre!
Lite tråkigt att behöva vara en blekfis i sommar, men jag får tänka på cashen som
kommer in på kontot istället ;p Jag har även gått och blivit förkyld. vart tog mitt superbra
immunförsvar vägen?! Det verkar ha försvunnit, för jag är ofta sjuk nuförtiden tycker
jag. Gud, jag som vill träna, får panik av att behöva vila och sitta still.

Idag skulle jag ha vart ledig, men i brist på personal ställde jag upp och jobbade extra
mellan sju-ett :) skönt med en kortdag! Jobbar helgen + måndagen, så jag jobbar sju
arbetspass i rad nu. Har en känsla av att jag kommer bli väldigt trött i både kropp och
hjärna, men det funkar :)

Nu ska städa ihop lite här hemma innan jag ska besöka moster och camilla :)
TACK&HEJ!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0