Going back to the corner where I first saw you.

åh vad gillar värdet :) det liksom skriker VÅR om det,
men mina vårkänslor försvann väldigt fort förut när jag läste i tidningen
att det ska bli kallare under helgen och kanske komma in snö :o
Hejdå underbara vår! men vi får hoppas att tidningen har jävligt fel och
att solen kommer istället. (y)

Praktiken rullar på och snart har jag gjort mina fem veckor :)
Det ska faktiskt bli skönt med skolan för jag känner mig lite alone här borta
i torsby ;p men som vanligt är det skönt i högst en vecka tills alla
prov, läxor och uppsatser kommer.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan fortsätta på min hemtenta innan
det blir kvällen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0