Du springer aldrig ifatt när jag väl är där.

idag började jag 11.20 eller egentligen har jag
engelska klockan 8.00 men den hoppade jag över, ehe.
Hade bara en enda lektion idag och det var med lisbeth (y)
jag, josse och jossi var plugghestar och gjorde klart en uppgift
i skolan när vi egentligen fick åka hem :o
men då fick vi kommentaren: nu var ni duktiga.
något som de andra inte fick höra ;)
när jag kom hem fick jag besök av joacimen, det gillar jag :)
när han drog tog jag mig en springtur + styrka, behövligt!
Sen tog jag med mig denise på en promenad med massa prat,
även det var behövligt :)
Nu ska jag försöka få i mig en banan innan det blir kvällen,
kan bli mycket svårt eftersom min mun skriker PAIN!



/ E.

Kommentarer
Postat av: DS

trodde bilderna låg i hårddisken men tydligen så ligger de ju i kameran., och den sladden hittar jag inte. men ska FAN hitta den.. för vill ha bilderna från gbg !!!! och du mer emma och Denise dagar du !! <3

2009-09-01 @ 22:15:48
URL: http://denisesjostorm.blogg.se/
Postat av: dS

trodde bilderna låg i hårddisken men tydligen så ligger de ju i kameran., och den sladden hittar jag inte. men ska FAN hitta den.. för vill ha bilderna från gbg !!!! och du mer emma och Denise dagar du !! <3

2009-09-01 @ 22:33:10
URL: http://denisesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0