S-s-s shake it.

idag klev jag upp vid 12 igen :o stolt!
Kastade mig i frukosten eftersom min mage var helt tom,
när jag hade ätit klart blev det en springtur.
Det var jobbigt eller förresten, det var VÄLDIGT jobbigt.
min kondition är nere på noll just nu och den ligger nog på
minus noll efter helgen skulle jag kunna tro ;)
När jag hade duschat besökte jag dompa och wanjas (y) sen
inskaffa jag mig en större tv, en begagnad men den duger :)
Sen tog jag tummen ur arslet och skrev klart nästan hela svenskan,
good for me (y)
Kvällen spenderade jag med denise framför idol. vi tryckte i oss
chips och dipp + att det blev en godispåse från nöjes för mig ;)

Nu blir det kvällen för mig så morgondagen kommer snabbare.
jag är grymt taggad och jag tror kvällen kommer bli great :D




/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0