Your words are like a gun in hand.

igår efter skolan köpte jag mig färg till hövve, det var på tiden ;p
för första gången så syns det att jag har färgat mig, men bara lite!
drog ner till saren där jossi, tobbe, josse och markus var.
Pratade lite med dem, sen började vi med maten och killarna stack.
efter ett tag kom emmab och vi pratade en massa :) kul.
Jocken kom senare och hämtade mig :) vi åkte bil typ hela kvällen
med petter och tim. sen blev det natta!
idag är det sommarfeelings :D jag och mamma drog iväg på soling förut,
det var gott men lite för varmt ibland ;p
eftersom det är mors dag imorgon ska jag beställa pizza
till mig och mamma, snell som jag är ;)
ikväll blire grillning på uddeholmsbad med flickorna :D skoj!

/ E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0