Ferre.

Igår blev det överraskningsfest i Bystugan för
systrarna Jensen som fyller 18 imorgon :)
Det bjöds på mat och kladdkaka innan och jag blev såååå mätt,
men det är gött ärrä ;)
Sen började vi festa och jag tror halva Hagfors och halva Munkfors kom,
folk överallt men det var jävligt kul :D och jag blev INTE dålig,
så stolt över mig själv ;) Vid 4- halv5 gick vi till Krille&Dennis,
men stannde inte länge där för jag drog vidare till Sunnemo :)
Idag ringde Saga 08.53 och sa att vi skulle komma dit och städa (y)
var bara att gå upp och börja städa. Har aldrig diskat så mycket som
jag gjorde idag, sjukt mycket vare :o Tycker det var dåligt att bara vissa
fick städa. 7st av 25 eller nåt städade idag (y) bra!
Btw, jag har uppnåt ett utav mina mål i livet, jag har varit vaken ett
helt dygn :D vaken från 7 på morgonen på fredag och somnade 12
på dagen på lördag ;) öjöjöj.
Tack alla för en trevlig och rolig kväll :D

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0