Nobody knows the way it's gonna be.

torsdag: jag, josse, jossi, sara och saga skulle vara survives.
Vi drog hemifrån runt 3 och satte upp tältet i skogen (y)
det fanns en stor badplats vi kunde ha tältat på, men vi skulle
in i skogen ;p
Sagas tält var mögligt och luktade bajs, så i det kunde vi inte tälta,
så istället gjorde vi vårat eget tält (y)
mitt godis smakade myggspray, vi var grymt rastlösa så mat var
det enda som var underhållande. korvarna ramlade av hela tiden
när vi skulle grilla och korvbröden var också mögliga!
Anton och kilen kom förbi en sväng men de drog lika fort.
När klockan var runt halv 1 hörde vi något i skogen så alla fem drog
in i saras två-manstält och där inne låg vi tills skjutsen kom och
skjutsade hem oss ;p Haha, vad dåliga vi var. Vi som skulle vara borta
i två dygn och inte ha några mobiler på :D lyckat!

fredag: jocke skjutsade oss så vi fick hämta våra saker,
han är guld värd. när jag kom hem åt jag mat sen blev det
duschen och fotboll uppe på vallen med mamma och moster :)
Usch, vad kallt det var att sitta och kolla. vart tog sommaren 09 vägen?
viking vann och när det var slut åkte jag och jocken hem till mig.
båda två åt som aldrig förr ;p när han drog, drog jag till sara där
ida, emmab, josse, jossi och saga var :) lite senare kom marre och sofie.
Vi spelade Tabu och hade det trevligt!
halv 3 kom jag hem och då blev det sängen med min pojke :)














/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0