Lyckliga dagar rusar iväg så fort.

måndag: klev jag upp vid 8 (y) jocke skulle dra till mora
halv 9 och eftersom han är så seg på att gå upp så var
jag hans väckarklocka ;) när jag kom hem sov jag en timme,
sen drog jag till lars där jag fick massage och så knäckte han
lite i mig. förbannat gott med riktigt massage för en gångs skull!
När jag kom hem sov jag igen, stor skräll. drog med mami på
handling när jag hade vaknat och sen plockade vi blåbär ;p
på kvällen blev det minigolf med laget.
jag, emmab, sara och anna var ett lag (y) kunde inte bli bättre ;p
2-3 slag på varje bana med lite fusk, ehe.
nä seriöst. minigolf borde inte finnas. så drygt!

tisdag: vaknade halv 2. åt mat, kollade på oc och sen sov
jag 30min innan träningen började.
riktig slapp träningen för att vara en tisdag :o tack å tack!
på kvällen blev jag med malin och denise på en liten promenix,
jag köpte mig en godispåse från nöjes och feta mig med ;)
när jag kom hem kom jocke och gjorde mig sällskap, me like!

idag: började jag jobba vid 9.
städa bussar utomhus när solen skiner är inte så rockigt!
fyfan så varmt :o slutade vid 1 och när jag kom hem drog
jag och bror till mormor där jag klippte gräs igen.
hon har tre stora gräsmattor så det är inte så lätt att hinna klippa
alla på en dag :p jag tjänade 100 spänn :D
när jag kom hem åt jag sen var det träning som gällde.
såg min första orm i år. äckliga djur!
Nu sitter jag här och väntar på att min cola ska komma :)
hoppas den kommer mycket snart för jag är grymt sugen!
Oj så långt detta inlägg blev :o

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0