I guess thats just a price I've gotta pay.

fredag: fick sluta skolan 15.10 istället för 16.00
tack och bock! när jag kom hem hade jag fått min nya mobil,
dock är det en tre mobil så jag kan inte använda den än -.-
måste låsa upp den från tre först!
Tog mig en tupplur på cirkus 20 min, sen var det dags att göra
sig i ordning för fest!
vid 8 tiden drog jag till saga där det var trevligt folk :)
nån gång vid 23? drog vi till parken och jag hade kul, riktigt kul :D
kvällen fick problem men slutade bra tillslut :) (bilder kommer)

lördag: vaknade upp lett men det ändrades snabbt när anders
skrev att han hade min kamera :D happppy!
drog på 70-årskalas vid 3 tiden. det var mormor som bjöd på kalas :)
förbannat god mat bjöds det på, min mormor kan laga mat ;p
när jag kom hem låg joacimen i sängen och vänta på mig :)
vi kolla på film, skjutsa massa folk till parken och åt.

idag: drog till mormor och sa hejdå till conny, dee och levi
eftersom de drar till göteborg imorgon och sen vidare till usa.
just nu sitter jag och är proppmätt på kebabtallrik.
imorgon är det skolan och jag vette fan hur jag ska göra.
Har liksom 5 skavsår på fötterna, kan inte ha skor på mig :s
inte så jävla rockigt att gå barfota i skolan!
men någon lösning borde det finnas :p nu ska jag packa för
ikväll blir det sunnemo :)

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0