Du är början på nånting underbart.

Jag säger som emmar: jag vill inte riskera min höst :)

sommaren 09s slut närmar sig med stora steg.
Gör den här listan om du inte vill ha en jävligt dålig höst 09.

¤ hur många badturer gjorde du - inte många, typ 4 kanske.
¤ vilken låt påminner dig om sommaren 09 - ingen tror jag :s
¤ vad var det bästa med sommaren 09 - jocke.
¤ och vad var det sämsta - solen som aldrig tittade fram.
¤ blev du kär - jag var redan kär, men blev ännu kärare!
¤ vad önskar du att du kunde gjort mer - gjort allt som jag och
mina vänner hade planerat.
¤ vem umgicks du med mest - jocke :)
¤ skadade du dig - det tror jag inte.
¤ saknade du något/någon - solen.
¤ vart reste du - i sverige? växjö, linköping och göteborg.
¤ vem var den roligaste personen - mååånga :)
¤ sommaren 09s snygging - jocke såklart :D
¤ sista frågan, har sommaren 09 varit bra - jodå, men den kunde ha varit bättre!



/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0