Vi två rinner ut i sanden.

Igår blev det pizza med Josse efter skolan :) riktigt gott,
sen drog jag, Josse och Emma på speedway :)
kul att se dig Emma var länge sen sist.
Valsarna förlorade :( bajs! men om jag ska vara ärlig så
är jag inte direkt intresserad av speedway ;p
Idag vaknade jag 13.30 och det var väldigt behövligt :)
ringde till Sara och hon var på innebandy så jag duschade
och drog ner till älvan där även Linnea, Denise och Lisa var :)
kul att träffa mina karlstadvänner igen.
Jag har tre alternativ jag kan göra ikväll.
1. Åka till Denise och mysa med endel av flickorna :)
2. Åka till Josse och kolla på film med några :p
3. Sitta hemma och inte göra nånting ;D
Vet inte vilket jag är sugen på, mycke svårt. Men klockan är bara 19.45
så jag hinner nog tänka på vad jag vill göra innan det är försent.

/ E.

Kommentarer
Postat av: Emma

Det va kul att se dig med hörru:D

2008-09-17 @ 16:53:54
Postat av: Emma

Det va kul att se dig med bruden :D

2008-09-17 @ 16:56:08
URL: http://doyoouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0