Ingen vind kan blåsa omkull oss.

Min dator har virus eller något liknande, P U S S.
Idag gick jag upp klockan 6 -.- var inte allt för pigg då.
Vi skulle iväg till Filipstad och spela sm? Gud är aldrig med oss nu förtiden,
han gav oss ingen tur idag heller. Jag blir så lett på han, men vi spelade bra
och vi hade kul :) det är huvudsaken.
Sen var min mami så sneeel att hon köpte mig en pizza påvägen hem ;)
riktigt bra mat efter en hel dag med innebandy eheheh.
Nu gör min hals lite ont, inte bra inte. Men vi alla vet att det bara är
för tillfället, för jag är aldrig sjuk eller skadar mig som tur är :)
Nu sitter jag här och dricker LOKA för att jag ska gå på toa till morgonen
som jag inte orkar och sedan halvsova för min blåsa är så full (y)
Är skapligt trött nu, så det blir sängen. NATT

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0