Grillkväll/denisedag :)

Igår blev det grillning vid Sara :)
det blev allsång, duttboll, viskleken basket, 21 mm
under kvällens gång :) det var mysigt och jag hade en
rolig dag/kväll. Tack för den!

Imorse drog jag direkt till Denise :)
vi stekte på hennes studsmatta när solen ville titta fram.
Vi spelade kubb och vi var lika bra båda två, för vi vann varsin gång ;p
Sen drog vi in och lagade oss; Pyttipanna&Bacon, det var gott.
Sen drog vi ut på en promenix och tog massa med kort! Gick till Södra
och gungade men dom blev tråkiga, så vi gick och skulle hämta Ville.
Han var redan hemma hos Denise så Sandra kom och hämtade oss.
Hemma vid Denise kollade vi på film, och jag tror att både jag och Ville
sov ett tag där ;p Efter filmen drog jag hem.
Tack för dagen <3

Nu ska jag sova, så godnatt folket :)

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0