Vi bara snöar bort.

Jag skulle göra vad som helst för lov alltså.
Jag var skoltrött i slutet av 9:an, men nu är det fan värre
och inte blir det bättre att av Eva ger oss 24 frågor som vi har
prov på till måndagen och sen matte prov dagen efter (y)
HAPPYFACE.
Idag skulle jag och Saga ha ätit pepparkaksdeg för att få ont i
magen, men hon dumpade mig och drog till sjukan istället.
Vad arg jag blir på mig, jag skulle inte sova idag efter skolan
men jag är dålig på att lova det jag säger till mig själv,
så jag somnade såklart! Kan bli kul att ligga en natt till
och inte kunna somna, sånt är jag riktigt bra på.

/ E.

Kommentarer
Postat av: Saga

lessen fulfan.

2008-12-09 @ 12:38:25
URL: http://sagajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0