Jag tänker på dig ibland.

Nu blir jag riktigt arg, hade nästan skrivit klart ett
inlägg men så tryckte jag på nånting så att allt försvann :(
Men kan försöka komma ihåg det mesta :)
Igår drog jag och Sara till Fredrik och Dennis.
Vi kollade på film, det blev: Never back down, den var bra :)
Idag trodde jag att jag skulle leka med Hannah, men så
blev det inte! Så istället för att leka med Hannah så tog jag en
långpromenix med vovven, mamma och moster. Tror vi var borta
i en&halv timme :p men det är gott att komma ut ibland.
Åh vad jag är GODISSUGEN! Det känns som evigheter sen jag åt
godis, så jag tror banne mig att jag ska köpa mig sen :)
ibland är jag för nyttig tycker jag.

Nu är jag riktigt sugen på att beställa kläder ifrån Topshop.
Tänkte jag skulle göra det när jag är en smula rikare ;p
för just nu så äger jag 300 tror jag (y) så riiiiik.
Nu ska jag lägg upp de kläder jag ska köpa nån gång i framtiden
och sen vill jag ha godis :D bajs.




/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0