Jag försöker men jag förlorar varje gång.

redan tjugofemte september idag. hallå vart tar tiden vägen?!
Jag känner mig som en förlorare när det gäller tiden. Jag ligger alltid
steget efter och försöker hinna ikapp..

idag är det söndag vilket innebär att helgen snart är slut. Min helg har inte varit
speicellt händelserik då jag har jobbat fredag, lördag och söndag, plus att jag även
ska jobba imorgon. Men cash is king, right?

Igår kände jag mig som den enda nykteristen i världen. Tror varedan jävel var ut igår,
förutom jaaag! Istället för att dricka gott och umgås med underbara vänner satt jag
hemma tillsammans med mamma och kollade på tv:n (y) inte helt ok.. men började sju
imorse, så hade inte mycket till val än att stanna hemma kände jag.


Grattis på födelsedagen vännen! :) Haha lite gammal bild, lussevaka 09.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0