Kan inte skilja på om jag vill förlora dig.

kortfattat om helgen

fredag: ledig dag som bjöd på ett besök hos tur&retur och på kvällen blev
det mys framför idol tillsammans med marie, lite senare kom även josse.

lördag: jobb mellan sju-ett.. Typ halv två kom josse och jossi o hämtade mig
så drog vi vidare till ekshärad på innebandy. Knarkade kaffe på kvällen för att
orka dra till swampen som sällskap där mina vänner plus massa andra förkrökade.
Kvällen blev inte lång för mig, gick hem klockan elva eftersom jobbet väntade sju på
morgonen dagen efter.. (y)

söndag: jobbade delad tur eftersom josse var knäckt efter gårdagen, så fick även
ta hennes fyra-nio tur ;) haha. På rasten åkte jag och mamma till kyrkogården så
jag fick tända ljus från mig och jimmy till pappa på farsdag v alltid lika jobbigt.


idag (måndag) var jag till smärtkliniken i karlstad för att få svar på varför jag har
ont i min svanskota, men jag fick aldrig något svar utan fick börja om på ruta ett
igen. När jag var iväg till torsby på röntgen sist hade man tydligen röntgat ländryggen
och inte korsryggen o svanskotan.. det går bra nu! (y) Så nu är det bara att vänta
på en ny remiss till röntgen innan man börjar någon behandling, om det ens går att
behandla smärtan.
Efter sjukhusbesöket gjorde jag och mamma oss en tur inne på rusta där jag handlade
lite julpynt innan det blev hemfärd.

Nu ska jag få mig kvällsmat och sedan göra sängen sällskap, combat-passet körde helt
slut på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0