I rädsla för svek.

Vet inte riktigt varför jag skriver, har inte speciellt mycket att berätta
förutom att jag har spenderat mina senaste dagar på tranan eftersom
jag har jobbat torsdag-måndag, men idag är jag ledig! :)

Har försökt tagit det lugnt idag, men jag blir ju så rastlös direkt jag är ledig så
det fick bli ett styrke-pass förut.. Fick även ett sms tidigare idag om att min
köksmöbel har kommit, så en tripp ner till karlstad blir på fredag eller lördag.
Undrar hur många gånger jag måste besöka den staden innan jag är klar och
helt nöjd med allt här hemma?!

Imorgon blir det mysteriet-på-greveholm-marathon med josse :) mysigt.
Nu ska jag bädda ner mig bredvid mannen som redan sover, GODNATT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0