Every second is a lifetime.

trots min halsont var jag med på attackpasset igår och det ångrar
jag idag, för här sitter jag hemma från skolan med värk i kroppen, hosta,
feber och ännu värre halsont (n) Gud! jag pallar inte vara sjuk, plus att jag
får så himla dåligt samvete när jag är hemma från skolan.

Men jag får se det från den ljusa sidan istället att jag kan ägna mer tid åt sjuk-
vårdsprovet idag och inte åt alla inlämningsuppifter som ska vara inne imorgon
eftersom jag snart är klar med alla, good for me!

Tänkte bara skriva att min mobil strejkar, så det går inte att ringa till mig. Som
det verkar nu får jag investera en ny när jag får pengar igen, vad härligt det är
med utgifter hela tiden (y)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0